Неділя, 19.05.2024, 11:59

Сайт методиста
Гайворонського відділу освіти

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Каталог файлів Реєстрація Вхід
Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу
Розробки уроків [4]
Розробки позакласних заходів [0]

Корисні посилання




Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 4
Показано матеріалів: 1-4

Мета уроку: поглибити знання про односкладні речення; розвивати  в учнів вміння розпізнавати

                   різні види односкладних речень; виховувати любов до творчості письменників

                   рідного краю.

 Обладнання уроку: підручник, збірка Г. Берізки «Сакраменто», картки з мовним матеріалом.

 Форми і методи роботи: експрес-опитування,  робота в парах, дослідження,

                                            робота зі схемою, бесіда.

Розробки уроків | Переглядів: 3365 | Завантажень: 142 | Додав: Irena | Дата: 28.03.2013 | Коментарі (0)

Мета уроку: дати учням поняття про займенник як частину мови, формувати

                        вміння знаходити займенники у тексті, визначати їх

                        морфологічні ознаки, синтаксичну роль, виховувати почуття

                        власної гідності, поваги до людей.

 

Форми і методи навчання: елементи ТРВЗ-педагогіки (системно-

                                                 функціональний аналіз, метод емпатії

                                                 (перевтілення), інтерактивні форми навчання.

 

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

 

Оформлення дошки: тема,  схема СФА, проблемні питання: для чого у мові 

                                      «живуть» займенники? Для чого у світі живе людина?,

                                       девіз уроку.

 

Методична довідка. Клас поділено на 3 групи. Протягом уроку склад груп буде змінюватися. На початку уроку діти поділені на групи відповідно до кольору карток. До складу «кольорових» груп входять учні з різним рівнем навчальних досягнень.  В ході уроку учні розподіляться згідно номерів, які відповідатимуть рівню знань учнів.

 

Розробки уроків | Переглядів: 4156 | Завантажень: 152 | Додав: Irena | Дата: 27.03.2013 | Коментарі (0)

Мета:  шляхом  узагальнення  знань  про  самостійну  частину  мови прикметник  перевірити   пізнавальну  компетентність   учнів;

допомогти  встановити  особистісну  компетентність;               створити   умови  для  розвитку  самоосвітньої  компетентності  учнів;

розширити  знання  школярів  з  економіки;

виховувати  повагу  до рідної  мови.

Тип  уроку:  узагальнення  та  систематизація  вивченого.                            

Форма  проведення:  урок-аукціон.

Розробки уроків | Переглядів: 1195 | Завантажень: 68 | Додав: Irena | Дата: 26.03.2013 | Коментарі (1)

Мета:

поглибити, узагальнити й систематизувати знання учнів про прислівник як частину мови, удосконалювати орфографічні навички, вміння розпізнавати прислівники; розвивати культуру усного і писемного мовлення, мислення, увагу;

виховувати любов і повагу до рідної мови, прищеплювати інтерес до мовних явищ, зокрема до вивчення частин мови.

 

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь та

                     навичок з інтерактивним навчанням.

 

Форма проведення: урок-мандрівка.

 

Обладнання: мапа «Країна Морфологія», картки з надрукованим текстом, сигнальні картки, підручник.

 


Розробки уроків | Переглядів: 1548 | Завантажень: 91 | Додав: Irena | Дата: 26.03.2013 | Коментарі (0)

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Розробка та дизайн Mieh© 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz