Неділя, 19.05.2024, 11:30

Сайт методиста
Гайворонського відділу освіти

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Реєстрація Вхід
Меню сайту

Форма входу

Корисні посилання




Головна » 2015 » Березень » 25 » Засідання круглого столу вчителів української мови та літератури
18:00
Засідання круглого столу вчителів української мови та літератури
20 березня 2015 року у методичному кабінеті відділу освіти Гайворонської районної державної адміністрації відбулося засідання круглого столу вчителів української мови та літератури. Обговорено питання зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації в 9 та 11 класах у 2014/2015 навчальному році. Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з предмета "Українська мова" в 9 класі загальноосвітніх навчальних закладів Загальні питання проведення державної підсумкової атестації Державна підсумкова атестація з української мови в 9 класі загальноосвітніх навчальних закладів традиційно проводиться у формі текстуального диктанту, який є основною формою перевірки орфографічної (уміння правильно писати слова на вивчені орфографічні правила й словникові слова, визначені для запам’ятовування) та пунктуаційної (уміння використовувати розділові знаки відповідно до опрацьованих правил пунктуації) грамотності учнів. Під час державної підсумкової атестації перевірці підлягає також уміння дев’ятикласників належним чином оформлювати роботу. Тексти для диктантів мають бути достатньо насичені орфограмами й пунктограмами, опрацьованими учнями в курсі основної школи. Дібрані тексти повинні мати значний виховний і пізнавальний потенціал, забезпечувати реалізацію культурологічного принципу навчання української мови в загальноосвітніх навчальних закладах і сприяти утіленню вимог відповідної змістової лінії чинної програми з предмета. Диктант для проведення атестації укладають учителі відповідного фаху, погоджує педагогічна рада та затверджує керівник навчального закладу. Можна користуватися минулорічними збірниками диктантів та новими диктантами, укладачем яких є О.М. Авраменко. Обсяг текстів для диктанту та час написання роботи Обсяг текстів для контрольних диктантів чітко визначено чинною програмою з української мови: у 9 класі це має бути текст на 160-170 слів (як самостійних, так і службових). Для написання диктанту відводиться 1 астрономічна година (тобто 60 хвилин). Методика проведення державної підсумкової атестації з предмета "Українська мова" в 9 класі Методика проведення диктанту є традиційною, узвичаєною, однак проведення державної підсумкової атестації у формі диктанту має певні особливості. Вид роботи й назву тексту потрібно записати на дошці. Спочатку вчитель читає весь текст, після чого не дає ніяких пояснень щодо його змісту, правописних особливостей і тлумачення значень використаних у ньому слів (з огляду на те, що текст має бути адаптованим для навчальних потреб, у ньому майже відсутня так звана авторська пунктуація, немає діалектизмів, застарілих слів, складної зі значеннєвого погляду, а тому малозрозумілої для учнів лексики тощо). Учитель може давати тільки коментарі формального характеру, як-от: розміщення заголовку, запис автора чи джерела тексту та ін. Після прочитання всього тексту вчитель читає перше речення повністю, а учні тільки уважно слухають його. Далі це саме речення диктується для запису частинами, причому кожна частина, як правило, читається тільки один раз (частиною в цьому випадку треба вважати словосполучення з двох-п’яти слів або частину складного речення приблизно з тією ж кількістю слів). Учитель може повторно прочитати частину речення, якщо вона велика за обсягом, у ній змінено нормативний порядок слів або під дією певних зовнішніх чинників учні недочули якогось слова або словосполучення. Після того як учні запишуть усе речення, його треба прочитати повністю повторно, щоб атестовані мали змогу перевірити записане. У такий спосіб диктується кожне речення тексту. Учитель обов’язково вказує місце поділу тексту на абзаци. Після запису всього тексту він читає його ще раз від початку до кінця, роблячи паузи між реченнями, дещо триваліші від звичайних, і надаючи змогу учням ретельно перевірити написане й усунути можливі помилки. Текст треба диктувати виразно, відповідно до норм літературної мови, з правильним наголошуванням слів та інтонуванням звукового потоку, у такому темпі, щоб учні встигали вільно його записувати. Після повторного читання всього тексту учні здають диктанти вчителеві. Часу для додаткової перевірки надавати не потрібно: сумніви щодо правописного оформлення роботи учні повинні вирішувати в процесі написання. Оформлення роботи Надтекстові й післятскстові записи потребують окремого коментування. У верхній лівій частині титульної сторінки подвійного аркуша (у лінію) неодмінно ставиться штамп загальноосвітнього навчального закладу; на ньому зазначається дата, наприклад: 02.06.2015 р (02 червня 2015 р). У чистовому варіанті атестаційної письмової роботи виправлення (крім лексичних, орфографічних помилок) вважаються помилкою і не зараховуються як правильні відповіді. Починають робити записи на сьомому рядку титульної сторінки: Робота з державної підсумкової атестації з української мови за курс основної школи учня (учениці) 9-А класу (прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка) Рекомендується (не є обов’язковим) записувати автора чи джерело після тексту в наступному рядку праворуч з великої літери, не беручи його в дужки й не ставлячи після нього крапки (тобто оформлення такого запису має бути таким, як і в зразках текстів для диктантів). На другій сторінці на перших двох рядках записують вид роботи та назву тексту: Диктант Перші українські книги Після заголовків крапку не ставлять. Кількість слів у тексті наприкінці роботи учні не зазначають. Роботу потрібно виконувати кульковою ручкою із синім (або його відтінками) чорнилом. Перевірка й оцінювання робіт Диктант, як це і визначено чинною програмою з української мови, оцінюється однією оцінкою на підставі таких критеріїв: • орфографічні та пунктуаційні помилки обраховуються разом та оцінюються однаково; • помилки в слові, яке повторюється в диктанті кілька разів, уважаються однією помилкою; помилки на те саме правило, але в різних словах і різних реченнях уважаються різними помилками; • розрізняють грубі та негрубі помилки; до негрубих помилок відносять: винятки з усіх правил; написання великої літери в складних власних назвах; правопис прислівників, утворених від іменників з прийменниками; у випадках, що вимагають розрізнення не і ні (у сполученнях на кшталт не хто інший, як… ; не що інше, як… ; ніхто інший не… ; ніщо інше не…); заміна одного співвідносного розділового знака іншим; заміна українських букв російськими; під час остаточного обрахунку помилок дві негрубі помилки вважаються однією грубою; • п’ять виправлень неправильного написання на правильне прирівнюється до однієї помилки; • орфографічні та пунктуаційні помилки на правила, вивчення яких не передбачено шкільною програмою, виправляються, але не враховуються. Під час написання диктанту учням не дозволяється використовувати допоміжні джерела (довідники, словники та іншу літературу й технічні засоби). Пам’ятка для учнів "Як писати диктант" 1. Уважно прослухайте текст диктанту. 2. Коли вчитель зачитуватиме кожне речення в цілому, слухайте його до кінця й не робіть ніяких записів. 3. Починайте записувати речення лише тоді, коли вчитель почне його читати частинами, роблячи тривалі паузи. 4. Під час записування речення більше звертайте увагу на орфографію (написання слів), але не треба забувати й про розділові знаки. 5. Під час перевірки записаного речення потрібно передусім зважати на інтонацію й особливо ретельно перевіряти поставлені розділові знаки (у цьому важливу роль відіграють паузи: ледь помітну паузу роблять у тих місцях, де треба поставити кому, а більш помітну — на місці двокрапки чи крапку з комою; довга пауза означає, що треба поставити тире). 6. Сконцентруйте свою увагу й не відволікайтеся під час написання диктанту. 7. Не "збирайте" помилки, зазираючи під час написання диктанту в роботу сусіда (як показує практика, на це, по-перше, витрачається час, якого й так мало, а по-друге, потім часто доводиться шкодувати через помилку, допущену внаслідок такого виправлення). Успіхів!
Переглядів: 1497 | Додав: Irena | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 Dantejat  
0
Как оформить зарубежную карту

1. Выберите банк. Первым шагом является выбор банка, который предлагает зарубежные карты. Вы можете сравнить различные банки по комиссии, сборам, валютам и другим условиям.

2. Подайте заявку на карту. Обычно для подачи заявки на зарубежную карту необходимо предоставить следующую информацию:

Имя и фамилия
Адрес
Номер телефона
Адрес электронной почты
Копия паспорта
Копия счета за коммунальные услуги или выписка из банка

3. Дождитесь одобрения заявки. Банк рассмотрит вашу заявку и примет решение об одобрении или отказе в выдаче карты. Обычно процесс рассмотрения заявки занимает несколько дней.

4. Получите карту. После одобрения заявки банк выпустит карту и отправит ее вам по почте.

5. Активируйте карту. После получения карты вам необходимо активировать ее. Это можно сделать, позвонив в банк или посетив отделение банка.

6. Начните пользоваться картой. После активации карты вы можете начать пользоваться ей для оплаты товаров и услуг, снятия наличных и осуществления онлайн-платежей.

Советы по оформлению зарубежной карты:

- Перед подачей заявки на карту сравните различные банки по комиссии, сборам, валютам и другим условиям.
- Убедитесь, что вы предоставляете банку достоверную информацию.
- Будьте готовы предоставить банку дополнительные документы, если это необходимо.
- Ознакомьтесь с условиями использования карты перед ее активацией.
- Не забывайте своевременно вносить платежи по карте, чтобы избежать штрафов и комиссий.

Оформление зарубежной карты может быть полезным и удобным способом покупать, получать наличные и совершать платежи в интернете за рубежом. Однако перед оформлением зарубежной карты следует внимательно проанализировать все положения и сборы, ассоциированные с ее применением.

https://nmpeoplesrepublick.com/community/profile/mayraotoole7050/ уведомления об открытии счета в иностранном банке физическим лицом

=bank=ww

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Розробка та дизайн Mieh© 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz