Мета уроку: дати учням поняття про
займенник як частину мови, формувати
вміння
знаходити займенники у тексті, визначати їх
морфологічні
ознаки, синтаксичну роль, виховувати почуття
власної
гідності, поваги до людей.
Форми і методи навчання: елементи ТРВЗ-педагогіки
(системно-
функціональний аналіз, метод
емпатії
(перевтілення), інтерактивні форми навчання.
Тип уроку: вивчення нового
матеріалу.
Оформлення дошки: тема, схема СФА, проблемні питання: для чого у мові
«живуть» займенники? Для чого у світі живе людина?,
девіз уроку.
Методична
довідка. Клас поділено на 3 групи.
Протягом уроку склад груп буде змінюватися. На початку уроку діти поділені на
групи відповідно до кольору карток. До складу «кольорових» груп входять учні з
різним рівнем навчальних досягнень. В
ході уроку учні розподіляться згідно номерів, які відповідатимуть рівню знань
учнів.